قیمت، تعرفه و نحوه محاسبه هزینه ارسال پیام کوتاه (SMS) انبوه
با توجه به سوالات بسیاری که در رابطه با تعرفه و هزینه ارسال پیامک انبوه وجود دارد در این مقاله قیمت، تعرفه و نحوه محاسبه هزینه ارسال پیامک انبوه را تشریح کردهایم.
با توجه به سوالات بسیاری که در رابطه با تعرفه و هزینه ارسال پیامک انبوه وجود دارد در این مقاله قیمت، تعرفه و نحوه محاسبه هزینه ارسال پیامک انبوه را تشریح کردهایم.
با اینکه در رابطه با مفید بودن بازاریابی پیامکی مقالات متعددی چاپ شده اما همچنان در رابطه با آن اختلاف نظز زیادی وجود دارد. به همین دلیل ما در این مقاله سعی کردیم این موضوع را بصورت کامل برای شما شرح دهیم.
برخی از عوامل موفقیت در بازاریابی پیامکی عبارت است از: 1. کسب اجازه از مخاطبان، 2. انتخاب درست جامعه هدف 3. استفاده از لحن مناسب، 4. شخصیسازی پیام متناسب با مخاطب و …
سرویس مسک (MASK) یکی از سرویسهای ارسال پیامک انبوه است که با استفاده از آن به جای درج شماره تماس به عنوان فرستنده پیام، نام شخص و یا کسبوکار درج میشود.
برخی از مزایای بازاریابی پیامکی عبارت است از: دسترسی به تعداد زیادی از مخاطبان، هزینه اندک، نرخ بالای مشارکت در مقابسه با سایر ابزارهای بازاریابی و مواردی دیگر که در مقاله اشاره شده است.